maandag 13 juni 2022

examens gestart

 Pinkstermaandag was een bewolkte dag met veel wind.

Woensdag regende het bijna de ganse dag dus geen inkomsten voor Kane. Ik heb een klant overtuigd om eindelijk een nieuwe stofzuiger te kopen en zo het huidige exemplaar te vervangen, mijn rug zal het verschil voelen, joepie ! Zo zijn alle klanten in het bezit van "rug vriendelijke" stofzuigers.

En op donderdag was ik voor de tweede week op rij niet perte totale ! Het feit dat ik 9 kilo minder moet meesleuren zal hier ongetwijfeld mee te maken hebben ! Dean's eerste examen is achter de rug ; mondeling NL onder de vorm van een sollicitatiegesprek, de kop is eraf !

Zaterdag haalde ik mijn Tupperware bestelling af, ik kocht de ajuinbak en aardappelbak met een gratis dunschiller erbij en nog een afvalbakje met deksel aan superpromo, ik koop enkel Tupperware als het superpromo's zijn. Na de middag trok ik met mijn moeder naar de Niels Albert Bike store voor een kado voor mijn vader. De winkel sloot uitzonderlijk om 15u want Niels trouwde voor de wet om 16u30. Ik zag hem wegspurten per damesfiets omtrent 14u40. En manlief bezeerde zijn rug door bij de lokale oude metalen handelaar iets uit de auto te nemen.

Die rug werd er ni beter op zondag, het duurde een half uur vooraleer hij opgestaan was. Meer als pijnstillers nemen, kan hij voorlopig niet doen, morgen naar de dokter (maar niet naar onze vaste want die zit helemaal vol maar naar iemand waar ze sinds kort mee samenwerkt)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...