maandag 20 juni 2022

een reetje in onzen hof !

Maandag ochtend 7u10 zei Kane ineens "mama er staat een rendier in onze tuin" en jawel hij had gelijk want er stond een klein reetje op onze gazon ! Een magisch moment ! We hadden er eerder al in de verte gezien maar dit was echt iets wat je niet verwacht zo dichtbij ! Jammer genoeg geen fotoke kunnen trekken.

Manlief kreeg tot woensdag van de dokter om zijn rug te laten "herstellen", het ging al merkelijk beter.

Woensdag was het warm en ging ik wandelen met een mama van een vroegere klasgenote van Dean (zaten heel de lagere school samen) We waren mekaar uit het oog verloren en babbelden 2u lang bij tijdens een stevige wandeling !

Energie te over maar mijn rug vindt van niet, ik was dan ook blij toen ik donderdag avond in de zetel kon ploffen.

Vrijdag was het tijd voor de tweejaarlijkse mammografie én echografie. Ik ben geen fan van het "pletmasjien" maar better to be safe than sorry ! En all clear ! Daarna ging ik wandelen met de vriendin waar ik nogal eens mee wandel op vrijdag, deze keer 1.5u. Wordt een recordweek voor de stappen teller denk ik. Het was warm maar gelukkig was er nog een briesje.

Dit is Belgisch ! Een jong gastje maar wat een stem !!!! Love it !

https://www.youtube.com/watch?v=IY1Z8gv9Rgw

Zaterdag was een hete dag waarop niet veel gebeurde buiten een wasje draaien en genieten van een goed pak friet !


Gerbera bloeit als gek !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...