maandag 27 juni 2022

 Begin van de week was mijn hoofd niet ok, wat rare hoofdpijn. Dean zijn middelbare carrière zit erop, op woensdag verdedigde hij zijn GIP voor de jury. Kane's laatste week was een projectweek. Ik kreeg mijn Essentiel sneakers terugbetaald ! En ik vond op Vinted exact hetzelfde paar waar ik een bod op deed dat aanvaard werd, ik had nog geld staan in mijn Vinted "portemonnee" en kwam er goedkoop vanaf !

Zolang zonder migraine, ik begon stiekem al te hopen dat het voor altijd zou zijn maar niet dus, donderdag bij thuiskomst toch maar een pil genomen waarna ik binnen het kwartier weer een fris kopke had. De wind is gelukkig weer gedraaid zodat we terug landende vliegtuigen hebben ipv stijgers, elke keer word ik er lastig van na een tijdje, het werkt dan écht op mijn systeem. Wanneer komt die eerlijke verdeling er nu eindelijk aan ???

Vrijdag na de middag trok Kane en manlief naar de "speelgoedwinkel" nl. Tuinmachines Lambrechts waar hij een Stihl heggenschaar kocht zodat op zaterdag onze k*thaag helemaal gesnoeid werd ! Dean trok naar Walibi voor en dagje pret met zijn klas.

Zondag troepten we samen in K. om de verjaardag van ons favoriete neefje te vieren. Er werd gezwommen en we aten pizza e.d. van pizza nr 1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...