maandag 16 mei 2022

open deur dag en de allereerste bbq van het jaar !

 Op maandag bleef ik -bewust- de ganse dag binnen want ik had genoeg zon gehad zondag, naast mijn linkeroog en mijn neus waren duidelijk sporen van veel zon, ik had me nochtans verschillende keren ingesmeerd maar dus toch enkele kleine plekjes overgeslagen. 

Op dinsdag deed ik weer een zogenaamde foute beweging en schoot de pijn weer in mijn linkerschouder, miljaarde !!! Er kwamen 3 nieuwe stekjes bij die ik op woensdag verpotte nadat ik bloempotjes kocht bij Botanica. Foto's volgen !

Zaterdag was het Open Deur in onze jongste zijn school, eindelijk nog eens na 2 jaar.  Nog eens bloemen en planten kopen aan kleine prijsjes ! Rond 13u waren we er, samen met bonneke, de schoonouders en manliefs oudste broer. Iedereen vond zijn goesting en na een paar drankjes keerden we voldaan terug.

 Nadien was er bbq voorzien bij ons samen met K. en L. Tot er telefoon kwam van Kane en een leerkracht wist te vertellen dat hij zich bezeerd had (snee op een vinger) en dat dat moest gehecht worden. Manlief in zijn auto gevlogen en met hem naar GHB gereden waar het na triage bedroevend traag ging. Er werden 4 stitchkes in zijn vinger gezet na een zeer pijnlijke verdoving. Door toedoen van een andere ll had hij zich aan een glas gesneden. Ondertussen werd de bbq gestart door uncle P. dankzij telefonische begeleiding. Het vlees was bedroevend slecht en kwam van o.a. Delhaize, AH en Colruyt, nu weet ik weer waarom ik normaal bij de beenhouwer bestel ! Iedereen vertrok toen het Eurovison songfestival begon, ik heb het netjes uitgekeken samen met Dean alhoewel we tegen het einde (iets na 1), allebei strike lagen,  mijn favorieten waren NL, Spanje, Moldavia en Australië, Ukraine won uit sympathie door de oorlog...

Zondag tegen de middag werden we in Boom verwacht voor Marie's dertiende. Er was (gelukkig) niet al te veel volk aanwezig en het was lekker (pisto/brood met allerlei belegsels)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...