maandag 23 mei 2022

mani/pedi én kiné !

 Als ik zie wat mensen vragen voor tweedehands spullen of meubelen van den Ikea dan stijgt mijnen bloeddruk en moet ik me telkens inhouden om niet te reageren. Ik heb al heel wat verkocht in mijn leven aan altijd correcte (en vooral veel te lage) prijzen.  Maandag verliep winderig met een heel klein beetje regen, zwoele temperaturen en weinig zon.

Dinsdag namiddag ging ik naar de pedicure op wandelafstand ! Ik vreesde voor een eksteroog aan de rechterkant omdat ik daar soms last/pijn heb maar het bleek om een eeltpitje te gaan dat ze vakkundig verwijderde. Mijn voetjes zien er weer prima uit ! Woensdag was het zalig werken in de kelder van mijn klant want het was zwoel warm.

Zoals beloofd fotokes van de laatste 3 nieuwe aanwinsten, stekjes van 123plant.nl

Alocasia Silver Nebula

Maranta Leuconeura Red Stripe

Monstera Adansonii

En bloemenpracht uit de tuin :


En de aankopen van afgelopen zaterdag 




Deze Gerbera's uit de Colruyt (€ 2.99)


En deze komen van de lokale florist





En nu maar hopen dat alles wat blijft leven want met deze super droge weersomstandigheden ...
Donderdag ging ik naar de kiné om mijn rug los te maken wat niet lukte natuurlijk want het is één blok beton. Op vrijdag voelde mijn rug beter en ging ik 1.5u wandelen met een vriendin om bij te praten.  Onderweg genoten van diverse bloemen ! Na de middag trok er onweer over en zette ik potten en pannen buiten onder de parasol om zoveel mogelijk regenwater op te vangen want dat wordt schaars ...

Langs velden en wegen komt men een hoop bloemen tegen !

Vrijdag namiddag stond een nieuw nagelkleurke op het programma. Een french met 2 kleuren blauw en een streepje. Er viel regen en zo raakte mijn waterton bijna vol, gelukkig bleven we gespaard van al te veel bliksem, donder en zware windstoten. 

Zaterdag sprong meter C. binnen na een dagje Planckendael, we aten frietjes van het frietkot en maakten een wandelingetje met Kane's voertuigen.

Zondag hing ik voor de eerste keer in mijn hangmat, genieten met hoofdletter G !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...