maandag 9 mei 2022

eindelijk nog eens rommelmarkt





 Maandag was het lekker weer, na de middag nestelde ik me even buiten in een zeteltje om wat te lezen en een dosis vitamine D op te doen, zalig die zon op je lijf !

Dinsdag ging Dean naar Landgraaff in NL want hij had skiën gekozen als sportdagactiviteit.

De werkweek verliep probleemloos. Ik boekte een appartement in Berlijn met 2 slaapkamers.

Op zaterdag werd mijn nieuwe Keter tuinkast in mekaar gezet en plantte ik mijn  Rhdonchito (foto volgt)

Zondag stond ik eindelijk nog eens op een rommelmarkt ! Ingeschreven voor de editie van 2020... In Buken deze keer, om half 7 uit onze bedjes. De voormiddag was fris en met niet al teveel passage maar de namiddag was lekker warm. 208 euro bij voor de vakantiepot van volgend jaar ! Lang leve zonnecrème. Nen dikken dag dus !



en ik had mezelf eerder op de week getrakteerd op een boeket bloemen dat niet vergaat :



van Lego,normaal 1 boeket maar ik verdeelde het over 2 kleine vaasjes, ik vind ze schitterend !!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...