maandag 2 mei 2022

nog een nieuw plantje

 Maandag trok Dean naar school met papa's fiets en maandag avond had hij al een eigen exemplaar, gevonden op 2dehands.be, een exemplaar dat helemaal in orde. Niet hetzelfde als zijn gestolen (communie) fiets maar goed genoeg om nog 2 maanden naar school te kunnen fietsen.

Woensdag ging ik naar de markt om mijn prijs af te halen (waardebon van €25 op te doen bij één van de lokale handelaars) en kocht ik brood (rogge en paardenbrood) en tonijnsla en sla van het huis van de viskraam (door hen had ik gewonnen !) Onze jongste werkte al meteen een uur langer dan de vorige week dus extra cash ;-)

Donderdag was ik eens niet bekaf na de werkweek !!! Dean was donderdag en vrijdag thuis en had woensdag maar 2u les wegens grote afwezigheid van leerkrachten die mee waren op reis naar Parijs e.d. maar dat kwam goed uit want zo had hij extra tijd om zijn GIP af te werken. Ondertussen werd deze afgedrukt en ingebonden, rest nu enkel nog de test verdediging en daarna het échte werk voor de jury...

Blij met mijn polka dot plantje, benieuwd of deze ook goed gaat groeien !

Zaterdag trokken we met onze jongste naar een Stihl verdeler om eens rond te neuzen en prijs te vragen. Hij weet nu wat hij wil en kan verder sparen ! Zondag hielp hij mee aardappelen planten met een maat van zijn klas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...