maandag 14 maart 2022

the frog is back !

Op maandag ochtend kwam de ramenwasser langs en kregen onze ramen een welverdiende poetsbeurt Bij sommige exemplaren was het lang geleden doordat ik er zelf niet aankan (zonder op hoge ladders te gaan staan !) En gezien mijn lichamelijke toestand vind ik het geen overbodige luxe om hiervoor beroep te doen op een professional en zo steun ik een kleine zelfstandige !

Op vrijdag zag ik voor de eerste keer onze kikker terug ! Hij kwam boven water even aan de kant genieten van wat zonnestralen. Zo blij dat hij er nog is !


Zaterdag tussen 11 en 12 kregen we een rondleiding op UCLL campus Gasthuisberg richting chemie. Heel interessant en wat een gezellige en heldere campus ! Denk wel dat onzen oudste zich daar goed zal voelen maar zoals hij zegt " eerst dit jaar tot een goed einde brengen !" en dan is er nog tijd genoeg om zich in te schrijven.
De hele week zon, dat is goed en al zeker voor onze zonnepanelen zodat het eerste certificaat eind deze maand weer binnen zal zijn ! Vlinderstruiken werden gesnoeid en al een deel vaste plantjes ook. Er komt -vermoedelijk- een hakselaar om alle snoeiafval makkelijk te verwerken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...