maandag 14 februari 2022

start to write !!!

 Woensdag stond er out of nowhere een sixpack bierblikjes aan de voordeur ! Ik wist direct van waar deze kwamen : vorig jaar zette ik 2 nachtkastjes en een spiegeltafel aan de straat om gratis mee te nemen. Die verdwenen vrij snel en werden toen meegenomen door een Australische bierbrouwster die werkte bij Boortmalt. Ze was keiblij met haar vondsten ! Ze beloofde toen om eens wat brouwsels te droppen als ze nog eens langs ons moest passeren and so she did !

's Avonds volgde ik online de eerste les van de cursus "starten met schrijven" georganiseerd door Whisper. Ik was dat al lang van plan en begin dit jaar schreef ik me in. Hele fijne ervaring alhoewel ik na de eerste schrijfoefening serieuze twijfels kreeg omdat ik blokkeerde. Het was een bumpy start maar het ging beter en beter naar het einde toe. De les bestond voor 90% uit praktijk !!! Ik kijk al uit naar volgende week ! 

Donderdag in de loop van de voormiddag kreeg ik weer last van mijn supraspinatus (blessure aan de schouder opgelopen in 2017) en moest ik het noodgedwongen rustig aan doen de rest van de dag.

Vrijdag arriveerde er "huiswerk" in mijn mail voor de woensdagcursus ! Ik ging met Dean naar de dokter want hij kloeg al weken over pijn aan zijn linkerpols. Terwijl deed ik mijn verhaal over mijn schouder. Bij Dean een overbelaste pees en bij mij ook overbelasting, we mogen allebei ontstekingsremmers nemen en als ik wou zat ik volgende week thuis maar we zien wel ! Hopelijk is de pijn weer weg na het weekend. Nog een lichaamsdeel dat versleten is...

Zaterdag ruimde ik de spiegelkast in de badkamer op, een deel werd weggesmeten, een deel verdween al in een adventskalender die ik zal kado geven en een ander deel ging in de "kado doos" en er bleef nog heel veel over !

Zondag was de schouder weer een pak beter, géén pillen pakken dus ! En nu ons uiterste best doen om tijdens het werk héél voorzichtig te zijn ... Ik deed wat prep work voor het aankomende familie weekend. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

vj party bomma 80 !

 Maandag wogen we allemaal ineens 100 kilo lichter want Dean zijn labo schrift was terecht !!! Hij kwam vorige week ineens tot besef dat die...