maandag 21 februari 2022

eindelijk een glazenwasser gevonden.

 Maandag kwam de glazenwasser van één van mijn klanten langs om eens te kijken en met succes want hij heeft er vanaf nu een klant bij ! Eindelijk iemand met een degelijk (eerlijk) tarief ! Manlief kwam (onverwacht) thuis met een Valentijnsboeket, normaal doen we aan die commerce ni mee maar ik was er toch blij mee !




Na 2x het contactformulier ingevuld te hebben en 3x gebeld te hebben, kreeg ik dinsdag eindelijk iemand te pakken bij de HVW. Zoals ik al vermoedde, zijn ze zwaar onderbemand i.p.v met 15 waren ze met 2. De vriendelijke mijnheer voerde meteen mijn betaling uit ! Ik wenste hem nog veel moed !
Mijn bestelling van bij Plantje.nl kwam toe : 4 antraciet bloempotten met een diameter van 12 cm, 10 jonge plantjes en een Zamioculcas Zamiifolia dia. 12 cm. Benieuwd of ik deze ook allemaal zo groot krijg als mijn Monstera van in 2020 !


Woensdag 2de les "starten met schrijven", weer héél pittig en interessant maar 20 minuten korter dan voorzien door de lesgeefster die ziek was geworden, jammer, de resterende lessen worden door iemand anders gegeven, hopelijk valt die even goed mee...

Vrijdag passeerde storm "Eunice", het zou de ergste storm sinds 30 jaar worden, toen was ik (op 25.1.1990) met de bromfiets onderweg naar huis toen er een boom omviel net voor ik er passeerde, gevolg : een hoop blauwe plekken, een pijnlijke nek en een lichte hersenschudding, gelukkig dat ik toen een helm droeg ! Geen schade maar we hadden voorzorgen genomen en de goden waren ons gunstig gezind. (Ik kijk momenteel S3 van Vikings op Netflix)

Zondag werd ons bezoek aan meter C. uitgesteld wegens hoestbuien e.d. langs haar kant. Dat wordt opnieuw een datum vastleggen... Ik plakte alle New York foto's/folders, info en receipts in een foto album, a job well done ! Nu nog hetzelfde doen voor onze Spanje trip !

Volgende week : familieweekend...






2 opmerkingen:

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...