maandag 7 februari 2022

Kane 15 !

 Maandag was een donkere en vooral winderige dag, storm Corrie passeerde met wat regen, vooral de haag tussen terras en Kane's keet kreeg het hard te verduren. En toen kreeg ik telefoon van dindag klant met de boodschap dat hare vent ziek was dus weer een dinsdag thuis. Wanneer ga ik eindelijk nog eens een normaal maandloon hebben ??? Klant vroeg zich of af ik loonverlies had net als woensdagklant, a ja natuurlijk heb ik loonverlies.... dinsdagklant ging eens kijken achter een soort "compensatie" (in de vorm van een kadobon denk ik, laat maar komen !)

Vrijdag werd Kane 15 en ging hij na school shoppen met zijn maten en als afsluiter gingen ze langs bij Mc Do. Ik had een taart voor hem gekocht die 's middags geleverd werd. Ze zag er mooi uit maar smaakte jammer genoeg niet. You win some, you lose some.  Edelhert bleek Johny Logan te zijn in The Masked Singer, iets wat ik al wist tijdens aflevering 1 na de eerste noten...


Zaterdag vierden we Kane z'n verjaardag met de schoonfamilie met vers gemaakte pizza ! Ik vergeet tegenwoordig foto's te nemen. Zonder onze favoriete tante en hun jongste nichtje want die was van een rekstok getotterd de dag tevoren en zaten op Spoed.



En zo liep deze week ook weer op zijn einde !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...