maandag 31 januari 2022

manlief 50

 Maandag kwam Dean doodmoe van school want hij had gans de dag rechtop gestaan in het labo om zijn chemieproeven te doen voor zijn GIP, op dinsdag hetzelfde scenario, hij was zelfs te moe om met zijn fiets naar huis te komen. Mijn nek was weer helemaal in orde tot ik 10 minuten bezig was bij mijn dinsdagklant...

Op dinsdag avond een Whatsapp van klant, oudste zoon Corona dus mijn werkweek gehalveerd da's weer loonverlies, ik begin het spuugzat te worden en nee vervangingen doe ik al jaren niet meer, is ook niet meer verantwoord...  Ik kreeg een nieuw kleurke op mijn nagels : emerald green, volgende afspraken zijn geboekt en terwijl ook mijn haar eens laten knippen en kleurke bijwerken.

Donderdag werd manlief 50 en er stak geen enkele kaart in de bus, spijtig vind ik dat. Gelukkig kwamen er wel digitale wensen. We aten een keilekkere Matadi taart van bakkerij Sint-Hubertus en de versiering van 2 jaar geleden kon nog dienen, vergezeld van wat ballonnen !

Vrijdag weer genoten van The Masked Singer. Toevallig (da bestaat ni) kom ik op FB geregeld mooie plaatjes tegen over Londen en de UK in het algemeen, ik neem notities want I can feel another roadtrip coming up !!!!!!

De kerst Lego is weer naar de kelder verhuisd en mijn grootmoeder haar elektrische relax zetel staat nu in de woonkamer, ik testte hem uit op zondag en las meteen 100 blzn in een pb die ik begon te lezen want hij zit keilekker ! Er verdween ook een plateauke met rode kerst theelichten richting kelder.

Valentijn staat nu uit






 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...