zaterdag 26 februari 2022

storm, ook in mijn hoofd

 En toen kregen we storm "Franklin" over ons hoofd, ik vind het niet zo erg die wind zolang er maar geen gefluit aan te pas komt en dat was wel het geval ! 

De werkweek was weer snel gepasseerd alhoewel ik donderdag namiddag "op karakter" werkte want de migraine die woensdag avond even weg was door een Sumatriptan te nemen was donderdag namiddag onverbiddelijk terug gekomen... Woensdag avond was les 3 van de cursus "starten met schrijven" met een nieuwe docente. Jammer, ik vond de vorige beter en sympathieker. Het was weer interessant, volgende week alweer de laatste .

Donderdag avond kregen de nagels weer een nieuw kleurke en een glitterke en werd manlief zijn haar eindelijk nog eens gekortwiekt.

Vrijdag inkopen doen, was doen en koffertjes klaarmaken voor vertrek op familieweekend naar Bouillon. Mijn kopke is -gelukkig- weer in orde. Was het al maar maandag ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...