maandag 24 januari 2022

turkey time !!!

 Nadat we van NY terugkwamen had ik gezegd dat we in 2022 nergens naartoe zouden reizen ... maar ik heb dringend een portie UK nodig  (Onze laatste roadtrip dateert van 2018 en Londen zelfs van 2017 !) ... Christmas shopping in Londen staat al zeker op de agenda ... maar rondtrekken met de auto langs de kust zie ik ook wel zitten, er zijn nog een aantal "televisionele stranden" die ik wel zou willen zien... Londen zou ik met een vriendin doen. Naar daar gaan voelt als "thuiskomen" en dat gevoel had ik in NY totaal niet, ik ben blij dat ik er geweest ben maar het is een zielloze stad zonder kerstgevoel... wat  niet wil zeggen dat ik de USA helemaal heb afgeschreven, tegen een tripje naar San Francisco, Miami of LA zeg ik niet nee maar dan wel niet in basic Economy !!! 

De eerste volledige werkweek is achter de rug en viel mee behalve dan toen ik op donderdag opstond met een pijnlijke nek, een mysterie hoe ik die heb opgelopen want ik slaap goed dankzij mijn nieuwe (dure) kussen en op vrijdag morgen deed mijn linker bovenarm pijn. Gelukkig dat ik donderdag avond een kiné afspraak had zodat het vrijdag iets beter was. Hopelijk na het weekend in orde ...

Zaterdag vierden we Kerst met bonneke en Peter P. met een in de oven gegaarde kalkoen die ik bestelde bij Delhaize vlak voor we naar NY vertrokken en die bonneke afhaalde op 30/12. Hij stak in onze vriezer. Zo'n beest kan je na Oudjaar niet meer bestellen. Hij smaakte samen met de champignons in roomsaus, het rauwe witloof met versgemaakte mayo en de kroketten van Lidl. Een dame blanche met warme chocoladesaus als dessert en nog wat snoeperijen daarna en een gezellige babbel maakte de avond compleet !

voor

na
Op zondag poetste ik nogmaals beneden en werd de overschot opgepeuzeld met bonneke en bompa.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...