maandag 17 januari 2022

de kop is er (weer) af !

 Opstaan viel verbazingwekkend goed mee op maandag ochtend, ik voelde me zelfs wakker om 6u.

Woensdag en donderdag was ik niet in mijn nopjes, barstende hoofdpijn en neus issues. Op woensdag verzette ik een berg was bij mijn klant en donderdag morgen moest ik niet gaan omdat er buikgriep was opgedoken dus maar een half dagje. De kiné manipuleerde mijn nek en mijn afspraak op vrijdag bij de nagelmadam werd afgebeld wegens hernia problemen. We lopen nog wat langer rond met onze kerst nageltjes !

Schoolweek en werkweek werd goed verteerd. Onze jetlag is verslagen !

Ik stond eindelijk nog eens op de PowerPlate ! Goe bezig en ik heb nog maar weinig chocolade binnen ten opzichte van de vorige weken !!!

Vrijdag genoot ik van The Masked Singer, kei amusant en al zeker wanneer je terwijl met iemand ideeën uitwisselt via Whatsapp. Dit seizoen is véél moeilijker en de eerste onthulling was een verrassing van formaat !!! (Yanina Wickmayer)

Zaterdag werden we verwacht in K. voor Nieuwjaar, er was vlees of kaas/wijn schotel van de Judo beschikaar, best lekker met stukken frans brood erbij. Er werden brieven voorgelezen, beetje belachelijk als je al 20 wordt... Die van onze boys waren een aangepaste versie van één van hun kleuterbrieven (die zijn allemaal bewaard in een doos !) en onze jongste bracht de zijne al rappend op muziek !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...