maandag 10 januari 2022

quarantaine

 zaterdag 1/1/2022

Om 11u34 hadden we afspraak in de teststraat van het UZ Leuven en om 11u10 lag iedereen nog in bed, gelukkig dat we op 10' daar konden zijn. (jetlag !!!) Van in de auto krijg je een rager door je neus en daarna is het wachten op het resultaat. Dat kwam pas 's avonds na 22u en manlief bleek besmet... maar niet ziek. Corona is minder erg dan een dikke valling. Allereerste symptomen waren hoofdpijn en een rauwe keel maar dat kon evengoed van de vlucht geweest zijn. Ik en de boys moesten een tweede test laten doen a.s vrijdag om 13u.

Maandag 3/1 Alarm laten afgaan op gsm om weer niet tot de middag te slapen en om onze "Foodbag" doos in ontvangst te nemen tussen half 12 en half 1, je kan perfect volgen waar de chauffeur zit en tot op de minuut weet je wanneer hij arriveert. Onze tweede foodbag, ik denk dat dit een blijver wordt. Ook Dean en manlief hebben last om weer in een normaal slaappatroon te komen, enkel Kane heeft er geen last van. We zijn momenteel nachtbrakers en gaan niet slapen voor middernacht om dan nog tot 3u wakker te liggen, ik begin begrip te krijgen voor mensen die slaappillen nemen ;-)

Dinsdag schreef ik me in bij Whisper voor een online cursus "Starten met schrijven", was ik al maanden van plan te doen.  Woensdag 5/1 kreeg ik mijn Boosterprik.

Vrijdag ging ik op shoptocht voor bonneke's 75ste en om 13u kregen de boys en ik nog eens een rager door onze neus want 7de dag na reizen. Er waren 3 auto's voor ons in de teststraat in het UZ en alles verliep weer vlot ! Het eerste resultaat bereikte ons pas rond half 11 nl. dat Kane negatief was, een dik uur verder bleek Dean ook negatief. Rond middernacht gingen we slapen maar ik had niet echt vaak en besloot rond 01u nog eens te gaan piepen op mijn laptop en jawel ook negatief !!!

Zaterdag gingen we bij bonneke langs voor haar 75ste verjaardag : ik had een bloemen abonnement van 6 maand gekocht bij Potvolbloemme.

Zondag videochat met Lier en Kontich en beneden gepoetst. Het zal een zware werk/school week worden voor iedereen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...