vrijdag 7 januari 2022

goede voornemens

 Even tussen alle verslagen en overzichten door. 

2021 was ook voor mij niet zo'n geweldig jaar want die 2 messen tussen mijn schouderbladen (de nagelstyliste waar ik 5 jaar klant was geweest die me via Whatsapp  allerlei verwijten nr het hoofd slingerde én de klant waar ik 11 jaar werkte die me valselijk beschuldigde) die hakten er toch even extra in met een zowel lichamelijke als mentale impact. Het sterkt me in mijn gevoel dat ik nog meer mijn "buikgevoel" moet volgen en rechtuit moet zijn dus meer "mijn gedacht" zeggen ! En nog meer doen wat ik graag doe kortom nog meer genieten want het kan verdomme rap gedaan zijn !

Dus méér Netflixen, lezen, iets gaan eten en bijpraten met vriendinnen, gaan shoppen, noem maar op, laat maar komen !!!

En in november naar Londen gaan want daar weten ze wat kerstversiering is ! En ik wil Big Ben nog wel eens zien na 4 jaar !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

vj party bomma 80 !

 Maandag wogen we allemaal ineens 100 kilo lichter want Dean zijn labo schrift was terecht !!! Hij kwam vorige week ineens tot besef dat die...