maandag 6 december 2021

 Op maandag nam ik deel aan een online groepsgesprek over "online shoppen". Ik had me kandidaat gesteld nadat ik per mail was uitgenodigd en was bij de gelukkigen want 40 euro na deelname ! Het bleek te gaan om een reclame bureau uit Brussel die werkte in opdracht van Bol.com.  Het werden 2 aangename uurtjes !

Dinsdag ochtend kreeg ik een Whatsapp van mijn klant, een collega was positief dus moest ze thuis werken en getest worden, onverwacht weer thuis dus... Dinsdag kreeg ik bericht van Post NL dat mijn pakketje (van Kruidvat) geleverd was om 12u45. Er stond echter niets aan de deur. Vandaag (woensdag) stuurde Kruidvat me een bericht dat ik een gedeeltelijke terugbetaling kreeg omdat mijn artikelen werden geretourneerd... Ik besloot KV te contacteren via chat, ik had heel snel contact met een medewerker en zij stelde me gerust dat er idd een betaling klaarstaat en dat de doos geretourneerd was omdat deze beschadigd was. Tja die was ff onderweg geweest door de tijdelijke sluiting van PostNL.

Woensdag nam ik de 2 boys mee naar het gemeentehuis voor de aanvraag van hun internationaal paspoort. Manlief was gisteren ook geweest dus da's een puntje om af te checken. Nu de Esta nog online invullen en dollars bestellen ! Ik was met migraine opgestaan mede door een keislechte nacht met fluitende wind...

Donderdag een toffe werkdag, het voelt aan als gaan werken bij vrienden !  's Avonds kiné, ik liet mijn onderrug behandelen en nam daarna een Sumatriptanneke: weg hoofdpijn maar dan krijg je een klop van de hamer waar je mottig van wordt en je een heatflash krijgt die van onder naar boven gaat, tja het is dan ook een vaatverwijderaar... Vrijdag had ik eens zin om te shoppen, ik deed eerst mijn moeder weg naar de pedicure en reed dan door : bij Aveve kippeneten kopen én 2 theelichten (ik verzamel die voor Kerst), daarna Kruidvat, Action (veel minder Kerst dan anders én al compleet geplunderd) Binnen en buiten bij C&A, ook bij Zeb vond ik mijn ding niet en iets voor de boys kopen gaat ook niet meer, ze moeten er zelf bij zijn om te kiezen/passen. Bij de Standaard Boekhandel bleek maar een heel klein aanbod Engelse pb's te zijn en ging ik met lege handen naar buiten. Bij Casa gebruikte ik mijn verjaardags korting om een keicool rendierstoeltje te kopen, er was maar 1 exemplaar dat ik graag meenam (Serendipity !) en een kleine kaars. Bij traiteur Lekker kocht ik broodjes (vrijdag is belegde broodjes dag) De weg oversteken naar FLowerpowerbyMarlis waar ik nog een schattig rendier kocht. Eindigen deed ik bij de Potvolbloemme waar ik ook een theelicht kocht om aan de voordeur te zetten. En toen las ik dat een PCR test maar max. 24u oud mag zijn om het vliegtuig op te mogen naar de USA ... en zo raakt een mens zijne stress ni kwijt ...

Zaterdag haalde ik bonneke op aan het rusthuis en deed ik nog wat kerst aanpassingen, er kwamen extra lichtjes aan de straatkant en er kwam nog een stolp bij en ik plaatste wat mos op mijn zwarte bakken.

Zondag genoot ik van La casa de papel op Netflix en werd de boîte gepoetst !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...