maandag 13 december 2021

laatste werkweek

 Dinsdag een leuke verrassing bij mijn klant :


een laat verjaardagskado, 750 g Leonidas pralines



reispassen : check !!!!


kerst sfeer : check !

Ook onze Esta's werden elektronisch aangevraagd én betaald én goedgekeurd !
En donderdag was mijne laatste werkdag van 2021 ! Nu 4 weken lang genieten, genieten en nog eens genieten.
Vrijdag bestelde ik dollars bij de bank, kocht kerstkaarten bij Bizou en genoot van het slechte weer met veel kaarsjes, een tv deken en kerstfilms !
Zaterdag kocht ik een cross over bag met aangepaste riem met het oog op NY, kwestie van comfy alles mee te kunnen nemen als we op pad zijn.
Zondag kerstkaarten schrijven en klaarleggen voor verzending/om gebust te worden in de omgeving. Gepoetst en Libelle gelezen. Onzen Amerikaan die ondertussen al 12 is weigerde een aantal weken geleden om nog water te laten tanken, wreed ambetant want de kids vullen hun drinkbussen daar voor school en tappen er altijd van. Bleek het kraantje dicht te staan van de wateraanvoer ... Hij mag dus nog blijven. Als hij moet worden vervangen, weten we wel exact door welk model !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...