maandag 8 november 2021

hele korte werkweek !

 Op maandag kreeg ik een Whatsapp van een klant met de boodschap dat ze besmet was. dat wordt een hele korte werkweek... want na de middag whatsappte een andere klant dat haar man ziek thuis zit en ik dus ook niet moet komen ... Onze verwarming werd opgezet. Ze stond op tot eind mei wat een maand langer is dan normaal en door de vele uren zon konden we de opstart een maand uitstellen en dat is geen overbodige luxe met de huidige prijzen !!!

Op dinsdag nam ik bonneke mee naar Aveve (eten halen voor de vogeltjes buiten en mijn verjaardagscadeau ophalen zijnde zoals elk jaar een winkelzak en 5% korting op alles wat ik kocht.) Daarna naar den Action waar de Kerstartikelen niet wauw zijn, ik heb het al allemaal gezien vrees ik...

Woensdag 4u werken bij de klant waar ik normaal op donderdag namiddag langsga. Na de middag naar de bieb (seizoen 5 van Outlander want dat staat niet op Netflix) en een gereserveerd boek. En ik ging langs bij het reisbureau waar ik vorig jaar januari onze NY trip boekte. De eigenaar gaat begin december zelf naar daar. We zouden wel een negatieve PCR moeten kunnen voorleggen bij aankomst maar dan zijn we gerust. Nu België rood kleurt worden Amerikanen aangemaand niet naar hier te komen wegens uiterst risicovol land !!! Wat een miserie die Corona, die onzekerheid ik word er zo langzamer hand ambetant van en annuleren is niet mogelijk tenzij er iemand doodvalt of ernstig ziek wordt en 3000 euro (voorschot dat al betaald werd) laten vallen is er ook over. Het saldo moet betaald zijn op 16/11...

We nemen hoogstwaarschijnlijk niet deel aan de kerstmarkt waar ik me al voor inschreef mede door Corona, ik had er toch al geen zin in om een ganse dag op mijn 2 benen te moeten staan. Ik voel me momenteel goed zonder al te veel pijn en wil het zolang mogelijk zo houden wat betekent zo min mogelijk duwen, trekken en sleuren !!!

Vrijdag wandelen en lunchen met een vriendin. Nog eens een duo kroketten deze keer in Bon Appétit in Haacht. Volgende maand trekken we buiten de dorpsgrenzen want hier hebben we alles (dat op de middag open is) getest. En mijn otoke ging de garage in voor haar jaarlijks onderhoud. Hopelijk a.s. dinsdag zonder kleerscheuren door de technische controle zodat we haar 22ste verjaardag kunnen vieren !!! En dan kan mijnen oudste er volgend jaar mee leren rijden !!! Hoe bangelijk is da ?



Zaterdag gingen we naar mijn schoonouders om samen met de andere broers (en vrouwen) grote kuis te houden van 10u tot 17u met een kleine pauze om een superlekkere pizza binnen te steken. Ik was zo uitgeput dat ik zelfs niet in slaap raakte. Dit is de laatste keer geweest, als er nog zo'n interventies volgen zal ik ploegbazin zijn en me niet meer moe maken...

Zondag recupereren in de zetel en mijn eigen kot kuisen.

Volgende week weer een korte (betaalde) werk week !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...