maandag 1 november 2021

and so it begins...

 Op maandag eindelijk de loopband op en meteen 40' !

Een hele rustige werkweek want op donderdag had ik om 12u gedaan, mijn ochtendklant was in aanraking geweest met een besmet persoon... Ik amuseer me met het aanleggen van verlanglijstjes op allerhande sites, Kerstartikelen zijn gearriveerd bij Hema, Casa, Maisons du Monde, Ikea en noem maar op, héél gevaarlijk voor mij !!!

Op vrijdag ging ik naar de huisdokter, ik had mezelf weer correct gediagnosticeerd maar wou toch het zekere voor het onzekere nemen, als het over borsten gaat, kan je niet voorzichtig genoeg zijn : mijn borstspier doet pijn, komt geregeld voor, overbelast... dus meer dan zalf smeren of sprayen kan ik niet doen.


Mijn eerste kerst aanwinst : met de hand gefiguurzaagd door de kleine nerf uit Wespelaar, het gewei alleen al vind ik bangelijk !!!

We brachten bij Anka in Haacht 2 Samsonite valliezen binnen, een kleine blauwe en een grote rode die ik al had van mijn 21ste... Ik ruilde ze graag in voor 2 kortingsbons van elk 20 euro. We kochten 2 nieuwe, rode (maar niet identieke) Samsonite met TSA  slot (voor the USA) en ik bracht mijn broertje die 45 wordt morgen al een deel van zijn kado.
Zondag was het weer goed tot een uur of 15, toen begon het te regenen. Kane en manlief waren begonnen aan project "voeg ons huis" want sinds enkele maanden ligt er voegsel op onze parking...
Ik maakte de deco kast helemaal leeg, sorteerde en smeet één en ander weg. Dean en ik haalden een rommelmarkt tafel binnen, deden er een zwarte tafelrok rond en een sneeuwtapijt, Santa's huis staat er al, de rest volgt nog. Het Lego kerstdorp wordt dit jaar een absolute topper inclusief verlichting !!!



1 opmerking:

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...