maandag 25 oktober 2021

weekje recupereren

 Op maandag stipt om13u kreeg ik telefoon uit de Big Apple New York !!! 25 minuten ongestoord een klapke doen met Patrick Van Roosendaal, stadsgids en zoals hij zelf zegt 'professioneel toerist". Interessant gesprek, ik kon al mijn vragen stellen en ben een stuk wijzer geworden en vooral ook geruster !

Dinsdag afspraak bij de dermatologe na 2 weken "behandelen" met lotion zag het er beter uit volgens haar en dus moet ik verder doen en nu op alle plaatsen die ik wil behandelen. Ik kocht bij de apotheek Gambaran voor amper 2.30 voor 60 stuks. Die werken dat is een feit maar de echte test komt pas wanneer ik weer ga werken natuurlijk !

Ondertussen al 3 adventkalenders (Rituals, Lookfantastic en Blissim) in mijn bezit ! Zal het daar maar bij laten zeker ;-)

Donderdag avond oudercontact van Kane, 3 hele sympathieke leerkrachten die alle drie hetzelfde zeiden nl. dat het een harde werker is ! Terwijl chrysanten meegebracht voor bonneke en een kaaps viooltje voor mezelf. Daarvoor alleen is het O.C al plezant om naartoe te gaan !

Vrijdag poetste ik de badkamers, meteen een goeie test voor mijn lijf, na een uur voelde ik het al ...

Onze eerste New York activiteit is geboekt (via Connections.be) en betaald ! Op Kerstdag maken we een "Holiday Walk" met een gids van BE NY, hopelijk gegidst door the man himself (Patrick)

Ondertussen ben ik helemaal onder de indruk  van "Outlander" op Netflix, ik zou zo naar Schotland gaan !

Zaterdag ging Kane een centje verdienen en deed hij daarna onze haag af m.b.v manlief's stelling die voor het eerst effectief bij ons is. Kane maakt er dankbaar gebruik van.

Ik heb een fantastische rustweek achter de rug, deed ongelooflijk veel deugd. Benieuwd hoe ik volgende week doorkom...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...