maandag 27 september 2021

WK gekte

 En we zijn weer eens vertrokken : geen snoep meer én snelwandelen op de loopband ! Het knopke is omgezet na alle bbq en desserts de afgelopen weken. Ik boekte online een afspraak bij de oogarts want het is tijd voor de tweejaarlijkse controle, checken of mijn leesbril nog goed is. En ik sta op de wachtlijst van de local dermatologe. Ik wil haar opinie over mijn overpigmentatie wel eens weten, benieuwd of deze kan weggelasered worden ... maar eerst een afspraak zien te versieren dus !

Die afspraak was op donderdag al een feit en nog vrij snel ook ! En zo was de werkweek weer gevlogen en gelukkig maar want mijn rug is allesbehalve in orde. Ik vrees dat dit een tikkende tijdbom is die me vroeg of laat weer voor een voldongen feit plaatst...

Kane bleef thuis op donderdag want hij had sportdag. Normaal zou hij daar graag aan meedoen maar door het WK wielrennen deze week in Leuven (dat nota bene aan zijn school passeert) zou hij eerst met de trein naar het station moeten rijden om daar de trein te nemen naar Leuven om daar nog een trein te nemen richting Ottignies om af te stappen in Oud-Heverlee en zo naar de sportdag te gaan in Korbeek-Dijle, dat vonden we toch net een brug te ver en hij ook dus belde ik al op woensdagmorgen om te verwittigen dat hij niet zou aanwezig zijn. Op vrijdag is hij zowiezo thuis door het WK, alle scholen in Leuven hebben een dagje vrij.

Zaterdag ochtend reed ik naar Stonemanor voor hun jaarlijkse booksale for het goede doel, vorig jaar niet doorgegaan en het jaar ervoor was ik niet geweest  Het was de moeite,  13 stuks waaronder 2 kerstverhalen en achteraf bleek ik van de 13 er al 3 gelezen te hebben ... maar aan 1 euro/stuk lig ik er ni wakker van en daarbij ik geef ze toch weg aan een vriendin. Normaal betaal je per centimeter (dan had ik 36 euro moeten betalen !). Er zitten een paar juweeltjes tussen volgens Goodreads, die site zou ik beter raadplegen terwijl ik aan het kopen ben ;-) Kane verbleef bij zijn crossmaat (met de mobilhome naar de wedstrijd van zondag dus met overnachting) en Dean's vriendin kwam met de trein door het WK. Ik vind heel die WK gekte geweldig en begrijp niet dat er mensen zijn die zich daar aan storen. Voor die éne keer dat het in eigen land -en dan nog zo dichtbij- plaats vindt !

We keken dan ook zondag vanaf 11u30 (tijdens de wekelijkse videomeeting) ongeveer naar tv want het was plezant om beelden te bekijken van vlakbij. Heel jammer dat er geen Belg op het podium stond maar wat een WK ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...