maandag 20 september 2021

de laatste van het jaar ! of toch in eigen kot...

 

zonnebloemen eigen kweek in overvloed !

kadoke van klant voor bbq


Een normaal werkweekje, plezant als de klant werken is naar kantoor, dat was héél lang geleden, is iets relaxter voor mij want ik verlies geen tijd met 'klapkes". Mijn lijf is vrij ok, niet perfect maar het kan een pak slechter. Vanaf oktober wat meer sporten denk ik !

We zijn ingeschreven voor een kerstmarkt... niet zomaar een kerstmarkt maar de enige échte voor mij, enkele jaren geleden waren we ook van de partij toen het net niet de stenen uit de grond vroor ! Nog één keer knallen en dan nooit meer !

Zaterdag hielden we een surprise bbq voor mijn bomma, de kinderen hun overgrootmoeder, ze werd 95 en we hadden ze al meer dan een jaar niet meer gezien. Ze genoot zichtbaar van ons aller aanwezigheid en de kussen en knuffels en ook van het eten ! We deden een wandelingetje langs haar huis dat ondertussen serieus werd gerenoveerd door de nieuwe eigenaars. En we stookten nog eens vuurke in Rikske 2.0
Vier weekends na mekaar bbq (en den overschot opeten op zondag) Het is goed geweest !


1 opmerking:

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...