maandag 4 oktober 2021

Heilig Vormsel in de Herfst ?

 Maandag -mijn wekelijkse lazy day- was iets minder lazy door het feit dat ik een turnzak naar een middelbare school mocht brengen tijdens de ochtendpauze ! Verder wat lezen, wat Netflixen, beetje sporten.


regenboog op woensdag

Die rug van mij raakt niet in orde, sporten komt er momenteel niet aan te pas ... Donderdag avond was ik dan ook één brok ellende, gelukkig had ik afspraak bij de kiné ! Vrijdag voelde ik me een pak beter. In de voormiddag trok ik met een vriendin naar een tuincentrum én Stonemanor om de Halloween afdeling te bekijken : bummer want veel minder aanbod dan we gewend zijn, ook de rekken zijn niet helemaal gevuld zoals we gewoon waren en het Yankee Candles aanbod was helemaal triest, allemaal met dank aan Brexit !

Mijn favo kaarsen van Lilyflame die ik bestelde via een Engelse site kostten tot vorig jaar 10.45 per stuk, enkele maanden geleden, 10.95 en nu al 11.67 en de transportkosten verdubbelden. En vanaf 1.10 heb je een internationaal paspoort nodig om de UK binnen te raken ! (Gelukkig dat ik dat nodig heb voor NY !!!)

Zaterdag ging Dean naar the girlfriend en wij naar een feestje. Het jongste nichtje deed haar Vormsel, normaal gezien op 2 mei maar nu 2 oktober dus. Dezelfde bende van bij elk feestje zagen we nu terug na meer dan 2 jaar. Het bleef droog tot iets na 17u, gelukkig stond er een grote tent met een terrasverwarmer. Ik nestelde me naast auntie J. en amuseerde me de ganse tijd met haar.

Zondag nam ik een migrainepilleke en droeg ik mijn kersenpitkussen rond mijn nek ...

1 opmerking:

  1. Hier ook een Plechtige Communie een half jaar na datum de 2e oktober en dat was zo gek, het communicantje was plots ook niet meer dat kleine meisje van voor de zomer :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...