maandag 13 september 2021

rustige week

 Schitterend weer op maandag, dinsdag én woensdag genieten dus en die kleedjes nog even doordragen !

Op vrijdag een nieuw nagelkleurke : klimopgroen !

Zaterdag kreeg ik één van mijn klantjes over de vloer voor onze jaarlijkse bbq, (afwisselend bij hen en bij ons) vorig jaar niet doorgegaan wegens de alom bekende reden.  Het bleef droog en de temperatuur was ok dus genoten we van lekker buiten eten, een klein wandelingetje én een vuurtje ! Fijne avond !!!

Zondag kwamen bonneke en bompa mee de overschot opeten en genoten we van de Colombus en   de eerste aflevering van "Onder Vuur", een nieuwe serie op Eén.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...