maandag 16 augustus 2021

a casa

 Maandag was het friskes en passeerde er hier een mini onweer met felle regenbuien. De boys moesten weer naar Leuven voor de PCR test omdat we uit rood gebied kwamen.

Dinsdag bleken ze alle drie negatief getest te hebben !

Woensdag ging ik weer werken, ik werkte een berg was weg en ook op donderdag was het werkendag, overal lekker vuil zoals ik het graag heb. Dean werd 17 en wou pitta eten. Uit eten was wat moeilijk omdat ze allebei hun tweede prik kregen rond 19u30.

Ik genoot van de zonnestralen en las, ik ga proberen meer te lezen want ik heb gemerkt op vakantie dat me dat echt deugd doet, ik heb al 3 weken niet genetflixt maar daar komt volgende week ongetwijfeld verandering in.

Zaterdag werd onze nieuwe slaapkamer geleverd : een bed, 2 nachtkastjes, een ladenkast én 2 kleerkasten ! Alles werd in mekaar gestoken behalve het bed omdat ik het momenteel wel plezant vind om enkel op lattenbodem en matras te slapen zonder kader, is wat laag bij de grond maar wel gezellig. Het was een ferme klus om alles boven te krijgen en in mekaar maar het is gelukt. De oude nachtkastjes en een antieke kaptafel (die nog van bij mijn bomma kwam) zwierden we op onzen oprit en werden meegenomen door een Australische bierbrouwster uit A'pen. Ik belde met het reisbureau i.v.m onze reis naar NY. The U.S of A zou bezig zijn met inreis protocollen en ze verwachten meer nieuws rond oktober...

Zondag raakte ik zo een kledingrek kwijt en werd de slaapkamer/dressing gepoetst en werd alles in gereedheid gebracht voor Dean's game party. Deze ging vorig jaar niet door wegens de alomgekende reden.

Fotokes selecteren en een album maken van den trip staat op mijn to do lijstje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...