maandag 23 augustus 2021

TURKOOIS

 Maandag waren we 18 jaar getrouwd, een turkooizen verjaardag ! De gameparty van Dean liep ten einde en het weer is omgeslagen : frisser en regen. Ik geniet nog na met mijn bruine velletje ! Ik ging na 2 maand nog eens op de weegschaal staan en was aangenaam verrast want er is maar 2 kg bij, dat zou vroeger een pak meer geweest zijn, met dank aan de IF denk ik. Maar de knop is nog maar eens omgedraaid en ik stop met snoepen en sta weer op de PP. Zien wat ik hiermee bereik en dan kijken we verder... Vorig jaar raakte ik zo 9 kg kwijt op 2 maand !

De korte werkweek verliep vlot ! En nu 11 dagen thuis en daarna een nieuwe, normale werkweek (van 19u naar 15u, de afgelopen maanden was het 11u)

Vrijdag dacht ik erover na een nieuwe klant bij te nemen van 8u op een toplocatie ... Ik zag het al helemaal voor me ... Ik bracht enkele uren door bij mijn kapster (kleuren, knippen en een nieuw nagelkleurke) die super relax voorbij vlogen ! Ik ben megablij met mijn nagelkleurke en glitterkes !

Zaterdag besloot ik om alles te laten zoals het is en af te wachten wat een 15u werkweek brengt. Die 2 weken in Spanje voelde ik me top. Na 2 weken België is dat al een stuk minder... Er zal nog wel eens een opportuniteit passeren vroeg of laat !

We brachten een bezoek aan b & b K. en genoten 's avonds van een goei pak friet !

Zondag waren alle klusjes in de slaapkamer gedaan (een Kallax kreeg 8 deurtjes !) en het bed is gemonteerd ! Jeuj jeuj jeuj !!! Op enkel Lattoflex en matras slapen bleek toch niet goed voor mijn rugje !

En nu een weekje genieten van vooral vriendinnen denk ik want er staan wat dates op het programma !


plantje uit Spanje, sedum vermoed ik, voorlopig doet hij het goed !

onze olijfolie oogst uit Spanje
De zonnebloemen eigen kweek zijn goed gelukt !

Voorlopig nog steeds weinig foto's op de blog wegens nog steeds geen gelinkte Dropbox....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...