maandag 19 juli 2021

PCR : check !

 Maandag genoten van een goed boek in mijn Fatboy tot na de middag want toen werd het donker en viel er regen. Dinsdag naar Aveve achter kippeneten, koeken kopen in den Action en kleren passen en niks kopen bij L&L (is écht mijn ding niet !) Ondertussen weten we hoeveel belastingen we mogen betalen met dank aan Corona (maar ik had het erger verwacht).

Woensdag boekten we de PCR tests voor volgende week. Het was weer een donker dagje met regen maar niet zoveel als in de Ardennen. Nooit eerder werd code rood gegeven voor de hoeveelheid regen maar bij ons valt het mee. Op donderdag keken we nog eens naar het nieuws dat helemaal in het teken stond van het noodweer... Luik onder water, Durbuy, Pepinster, auto's die wegdrijven, mensen op hun dak, drama's ... en dan klagen we hier over een nieuwe brug die meer open staat dan dat ze toe is, alhoewel ik tot nu toe geluk heb gehad !!!

Vrijdag werkte Dean voor de laatste keer in de Spar en kreeg ook Kane zijn eerste prik met dank aan Qvax. We konden zijn tweede afspraak verzetten naar 12/8 zodat hij samen met Dean zijn tweede prik krijgt. Ik kon enkel 6/8 aanduiden via qvax maar dan zijn we niet in België. Ik kroop met migraine in bed en kon mezelf dankzij handoplegging in slaap krijgen !

Zaterdag was mijn maag niet in orde en nadat ik een pilleke nam voor de hoofdpijn kreeg ik een klop van de hamer Beter nu dan volgend weekend denk ik dan !

AH leverde op zaterdag ! Tof alternatief zolang er geen winkel in de buurt is !

Zondag genoten we van een middag bbq'ke met manliefs oudste broer. we bespraken één en ander i.v.m volgende week. We maakten een wandelingske langs de beek in de buurt om te kijken hoe hard het waterpeil gezakt was.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...