maandag 12 juli 2021

flower power

 Maandag voormiddag leende zich perfect tot zetel liggen en Netflixen want het regende pijpenstelen.

Boeketje pioenen



Kado bij mijn bestelling van de Buurderij, ik laat hem ergens achter in Spanje en daarna kan het avontuur beginnen "Happy Travelling Stones"


Dinsdag deed ik Dean naar zijn vakantiejob (want de brug was niet toegankelijk voor fietsers) en reed door naar een lingeriewinkel die ik nooit eerder bezocht, ik verliet de shop met 2 gesoldeerde bikini's !!! Joepie !

Nog een dahlia van De Wijnpers, prachtig !!!


Op de laatste dag bemachtigde ik de Olébox
i.s.m Würst ontstond dit concept : angry butchers, deze week levering bij ons  met een hamburger van Rondou

Donderdag genoot ik van een pijnlijke rugsessie bij de kinesist. Vrijdag haalde ik een Tupperware bestelling op, deed pakjes weg naar de Post in Herent en deed wat boodschappen bij Carrefour.
Zaterdag was onkruid verwijderdag in de vaste plantentuin en de mannen werkten aan Kane's buggy.
Zondag reden we naar Weba in Gent om een nieuwe slaapkamer te bestellen !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...