maandag 14 juni 2021

weekoverzichtje

 De week startte zonnig. Om 9u had ik afspraak bij Dermasthetics in Keerbergen voor een cryo behandeling aan mijn rechter bovenbeen. Mijn bovenbenen zijn niet symmetrisch en dat stoort me al jaren dus besloot ik ervoor te gaan. 45' suction, niet altijd even aangenaam maar "no pain no gain", benieuwd naar het resultaat dat binnen een maand te zien zou moeten zijn. Nadeel was wel dat ik niet in het zonnetje mocht na de behandeling maar de komende week zou het stralend weer blijven dus dat halen we wel in !

Op woensdag was het extra leuk want klant had een kitten in huis gehaald ! Tussen de was door even  spelen ! Vrijdag was een druk dagje : eerst afspraak bij de dokter, géén bloedafname want wsl toch stof/huismijt allergie, die waarden zijn te groot dus braaf elke morgen pilleke pakken en 's morgens en voor het slapen gaan neusspray ! Bloeddruk goed want 11.5/7 lekker laag zoals altijd. Daarna naar de post pakje binnen brengen, bij Zeeman een parasol gekocht om over mijn bloemetjes te zetten als het zo heet is, bij de Standaard Boekhandel een bon van 5 euro opgedaan aan de nieuwste Marian Keyes english paperback, bij Tom&Co kippeneten gekocht, bij Nondejeu een pakje binnen gebracht en uiteindelijk boodschappen gedaan in den Delhaize. Ondertussen gemessengered naar een vriendin dat ik 11u niet zou halen. Ik arriveerde een half uur later bij haar zodat we te voet naar Haacht wandelden om daar in de Volle Pot een hapje te eten en wat bij te praten. Ik koos voor de kaas/garnaalkroket, tegenvaller wegens smakeloos en keiweinig groenten, het brood was wel lekker. Volgende maand spreken we af in een ander eetadresje. Daarna maakten we nog een fikse wandeling die o.a. door Haachts Broek liep. Het was warm !

Om 17u afspraak bij de kapper om Kane's krullen te laten kortwieken. Echt jurkjesweer, het exemplaar dat ik droeg bestelde ik nog in 2 andere kleuren online !

Zaterdag gingen we op blitzbezoek in Boom om wat verjaardagskadokes af te geven en reden we naar de naburige Decathlon om slippers voor de boys én 4 poolnoodles.

Zondag aten we bij mijn ouders een stukje taart voor vaderdag. Ik lag eindelijk terug in mijn hangmat die eerder deze week in mekaar werd gestoken. Beste aankoop van 2020 ! Nog 40 dagen and Spain here we come !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...