maandag 21 juni 2021

everything happens for a reason

 Uren lezen in de hangmat op maandag !!! Dat is genieten ! Dinsdag de dag vlotjes doorgekomen ondanks de hoge temperaturen in huis. Bleek mijn laatste dag ever daar te zijn ...  Dean's nieuwe game/bureaustoel is aangekomen en hij wist van niets, er kon een typisch Dean lachje vanaf ! En hij maakte meteen plannen om na de examens zijn kamer te "verbouwen".

En dan gebeurt er iets waardoor je werkplanning door mekaar geschud wordt en er zich een aantal opportuniteiten voordoen. Dan heb je 2 mogelijkheden : je voelt je slecht en paniekerig of je ziet die mogelijkheden ! En wat denk je dat ik doe ? Onmiddellijk actie ondernemen natuurlijk. Ik heb een klant minder en dat gat wordt weer opgevuld of niet, ik ben er nog niet helemaal uit. Wanneer je onterecht beschuldigd wordt, moet je je conclusies trekken en al helemaal wanneer hiervoor een schadeclaim wordt ingediend maar hier zal karma zijn werk doen...  Zoals ik altijd zeg : "don't mess with a scorpio"  en hoe ouder ik word hoe harder ..."  Gelukkig dat ik een hele goeie werkgever heb ! Da's al de tweede keer op enkele maanden tijd dat ik een mes in mijn rug krijg maar that's the story of my life !

De tuin staat eindelijk in bloei, er is zelfs al een deeltje verwelkt maar er moet nog een boel openbloeien :

vuurpijlen ofte knopfolia




Manlief kreeg zijn eerste spuit op vrijdag en heeft dit wonderwel overleefd ondanks zijn belonefobie (angst voor naalden). Nu maar hopen dat hij de komende dagen niet ziek wordt want hij kreeg Astra Zeneca. De examens lopen op hun laatste pootjes, die verlopen vrij goed en Kane start volgende week aan zijn 3 laatste halve dagen in het tweede jaar Tuin en Landbouw.


Onze gazon begint er stillekesaan goed uit te zien ! En mijne Fatboy is voorlopig ff ingepakt want met al dat voorspelde onweer/buien houd ik hem liever droog/proper.



Zoek de fout in bovenstaande foto ... de rechterkoek (Boni sprinkle cake gekocht bij Spar) mankeert een stuk en is verpakt/dicht. Ik gaf dit door aan Colruyt via Facebook op zaterdag en kreeg meteen antwoord én compensatie, Als het goed is moet het ook gezegd worden !

Benieuwd wat komende week brengt !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...