maandag 7 juni 2021

shopping on Sunday

 Maandag zat ik voor de eerste keer in de zon te genieten van een goed boek op mijn reader, deed deugd om de batterijtjes te vullen !!!

De werkweek verliep vrij vlotjes tenzij op donderdag toen ik last van de warmte had en zweette en veel sneller moe was. Donderdag avond nieuwe nageltjes, zalig zonder stress te kunnen vertrekken en 1.5u te kunnen genieten ! Ik koos voor een nude kleurke "mani monday".

Vrijdag deed ik boodschappen in den Delhaize waar een heleboel bad vibes rondhingen in de vorm van lastige mensen én 4 producten van op mijn lijstje die niet in voorraad waren ! En als absolute klapper een oudere vrouw die naast mij wou parkeren maar dacht dat ze met een vrachtwagen op stap was !!! Ik rijd hoe langer, hoe minder graag met den oto ... Het was "doeffes warm" gelijk we zeggen, rond half 4 trok er een mild onweer over met wat regen.

Zaterdag was een koele dag zonder zon, zondag was ze weer van de partij en had ik afgeproken in Leuven met een vriendin om wat te shoppen : dikke tegenvaller, noem dat geen shopzondag als er bijna niks open is (C&A, Zara en H&M en Flying Tigers dicht)  Ik ging eens binnen bij Essentiel want ik had online een paar sneakers gezien die me wel boeiden maar 165 euro aan een paar geven dat er zo goedkoop uitziet zag ik niet zitten, (zonder leder) Ik kocht het

Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask



ik leerde het kennen dankzij hun adventskalender en vond het een superproductje. Ik kreeg een gratis shea butter bodylotion die ook super ruikt !

Bij Rituals kocht ik een karma handzeep refill en doekjes van Namasté, ik kreeg een nachtcrème sample mee. Bij Hema sneakersokken voor de boys en wat proteïneproductjes bij Holland and Barrett. Beetje een bummer want ik wou wat "Spanje prospectie" doen...

Ik plantte alle 24 vrouwenmantels en maagdenpalmen achteraan in onze tuin. Het terras is eindelijk in orde, alle afval werd naar het containerpark gebracht !













Allemaal plantjes van op Kane's school ! Deze laatste 2 komen van de Potvolbloemme!




Zo is er toch wat kleur op het terras ! Ik eet nu een week geen chocolade en koekjes meer en verloor een kilo en 2 cm. Nog 7 weken vooraleer ik mijn badpak aan moet ;-) komt goed ! Morgen naar een beauty instituut om de zaken wat te versnellen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...