maandag 28 juni 2021

closure...

 Een mail werd afgelopen maandag verstuurd naar mijn klant met de melding dat ik niet meer kom wegens vertrouwensbreuk en dit na 11 jaar !!! 8u die vrij komt waarvan al 4u terug werd ingenomen door de klant die me terug wou na Corona. Nog 4u open maar of die daadwerkelijk gaan ingevuld worden daar ben ik nog niet uit. Ik zie het niet zitten om ook op dinsdag 2 huizen te doen zoals op donderdag al het geval is. En ik heb ook geen zin in nieuwe klanten/huizen. Er is nog een mogelijkheid maar die hou ik nog ff in beraad. Ik dacht een tijdje geleden aan afbouwen, het komt misschien sneller dan gedacht ...

Mijn arbeidsvreugde is wat getemperd door dit hele voorval en het werd er niet beter op nadat ik  dinsdag namiddag het antwoord van mijn klant las. Laster en eerroof moest ik in the US of A wonen ! Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, mijden als de pest en doorgaan en nu 2 maand congé op dinsdag !

Woensdag werd ik geradbraakt wakker, de stress heeft zich helemaal vastgezet op mijn rug ... Heel de voormiddag maalde er van alles door mijn hoofd tijdens mijn werkzaamheden en na de middag besloot ik actie te ondernemen. Ik had nog een roman van die klant en besloot die terug te brengen. Dat heb ik ook gedaan. Ik stelde een vraag aan de voordeur, kreeg antwoord en ik antwoordde en ging er rustig vandoor. Ik ben enorm fier op mezelf om zo kordaat en sereen te zijn geweest. En nu laat ik het van me afglijden met de gedachte dat karma vroeg of laat zijn werk wel zal doen !!!

Vrijdag was het tijd voor onze jaarlijkse controle bij de tandarts, ik mag maandag a.s. nog eens terug ( er had nét iemand afgezegd) om een opening te laten opvullen. Ik kreeg een nieuw nagelkleurtje en deed online wat opzoekingen over "leren schrijven" en kwam interessante dingen tegen ...

Zaterdag kreeg ik mijn tweede Pfizer prik, weer supersnel en sympathieke mensen en ik voelde me in mijn nopjes tussen al die  30 tot 39 jarigen die hun eerste prik kregen. Zondag trokken we naar K. om met de schoonfamilie samen te komen rond da swimmingpool voor een stuk pizza en chocoladetaart. Plezant want elkaar een jaar niet live gezien !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...