maandag 5 juli 2021

Spanje terug rood ...

 Maandag vertrok ik om 8u15 om op tijd zijn voor mijn 9u afspraak bij de tandarts. De brug over het kanaal in ons dorp wordt zomaar efkes 2 weken ontoegankelijk gemaakt dus moeten we rond via Kampenhout - Sas of zoals ik doe langs Wijgmaal en Wakkerzeel. De ingreep verliep goed behalve het feit dat ze 2x mijn tong bezeerde én dat de verdoving voortijdig was uitgewerkt, ik en verdoving het zal nooit niet goedkomen :-(  Na de middag sloot ik even de ogen in de zetel, net als na de eerste Pfizer prik had ik wat extra rust nodig.

Woensdag was mijn tong geheeld maar werd ik wakker met migraine en een mega pijnlijke nek. Na de middag nam ik een Sumpatriptanneke en was weer in orde (behalve dat ik megamoe was door dat pilletje).


Mijn werkgever verwent me het hele jaar door met kadootjes, voor de dag van de schoonmaak mochten we een doos kiezen van Rituals, ik koos resoluut voor de Karma ! Prachtig kado ! Kane ging op woensdag zijn rapport ophalen, schitterende resultaten, geen enkele onvoldoende, net als Dean waarvan de klasleerkracht nu al voorspelde dat hij volgend jaar zonder problemen zijn afstudeerhoedje in de lucht zal kunnen smijten !!!


Kane maakte op zijn allerlaatste schooldag tijdens de projectweek dit cool plantenterrarium, benieuwd hoe het gaat evolueren, op woensdag werd het afgesloten en het pannenkoekplantje lijkt zich al goed te voelen.

Donderdag liet ik mijn nek behandelen bij de kine. Vrijdag trok ik naar Lidl met ons moeder om inkopen te doen voor de bbq van zaterdag. Ondertussen is Spanje weer rood gekleurd en zo veranderen om de haverklap de coronamaatregelen.

Zaterdag vierden we bompa's 75 ste verjaardag met een lekker bbq'ke, bij aanvang was er flink wat regen maar dankzij paraplu's en een degelijke tent konden we toch buiten eten en genieten. Het was lang geleden dat we nog bij mekaar waren met z'n negenen. Ook de taart met foto van da bakker was lekker en de avond werd afgesloten rond Rikske 2.0 tot het weer begon te regenen iets na 23u.

Ook zondag was het schijtweer, ik deed wat Spanje research en las wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...