maandag 10 mei 2021

(vaste) plantjes !!!

 Herfst in de lente...  de nacht van maandag op dinsdag gierde de wind weer langs de slaapkamer en ook dinsdag overdag verliep ontstuimig.

Donderdag namiddag had ik zoveel last van mijn rechter achillespees dat ik mankte en zo ging ik om half 9 de kinépraktijk binnen. Een half uur nam ze mijn enkel/kuit onder handen en wonder boven wonder ik mankte niet meer op vrijdag ochtend. Vrijdag was "me time "dag : om 10u onderging ik een Hydrafacial, 

HydraFacial® is een non-invasieve behandeling die bestaat uit 3 verschillende stappen die noodzakelijk zijn om de huid te gaan verbeteren en gezond te houden. Het is een combinatie van hydradermabrasie, een fruitzuurpeeling, uitzuiveren van de poriën en het insluizen van een gezondheidscocktail voor de huid

Ik las hier al veel goeds over en de behandeling viel mee, ik liet mijn wenkbrauwen trimmen en na de middag kreeg ik eindelijk nieuwe nageltjes bij een andere nagelmadam en wat een verademing : relax en vooral pijnloos en ze werkt véél gestructureerder én nauwkeuriger, man man man ben ik gelukkig !!!

Blauw met een glitterke, assorti met de nieuwe Lookfantastic Beauty box van deze maand !

Ik kocht 2 boeketten bij Potvolbloemme voor moederdag ( 1 voor mezelf en 1 voor bonneke) en betaalde met de glimlach met consumptiecheques (nog 130 euro te gaan !)


mijn boeket        

Zaterdag voormiddag trok ik naar Kampenhout naar Natural om vaste plantjes te kopen, ik kocht er 8 voor 16 euro, koopje ! Ik plantte een groot deel perkgoed in potten. (foto's volgen) Onze vlinderstruiken werden (eindelijk) gesnoeid en er werden nog (wilde) tuinplannen gesmeed...

Zondag was het raar weer, het ene moment zon, het volgende regen, het was wel warm. Na de middag trokken we naar bonneke voor Moederdag én om bompa zijne kado voor zijne verjaardag al te installeren. Hij wordt 75 op 30.6 We snoepten van zelfgebakken chocolade cookies en meer lekkers...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...