maandag 17 mei 2021

WIP ofte Work In Progress : de tuin

 Een beetje jeuk, een rode huid die wat ruig aanvoelt, niet echt het resultaat dat je verwacht na een schoonheidsbehandeling maar wel wat mij overkwam na mijn Hydrafacial, waarschijnlijk een allergische reactie op één van de bestanddelen van de "boosters" maar welke ? Precies of het universum wil me duidelijk maken dat ik zulke behandelingen niet nodig heb ;-) Dus waarschijnlijk géén vervolgbehandeling alhoewel sommige rimpels er beter uit zien ;-)

Dinsdag ochtend goed nieuws in de mailbox ! Uitnodiging voor mijn vaccin !!! Joepie Pfizer dus geen streske ni meer of de tweede tijdens onze congé zou vallen.

Vrijdag werd een camion schors geleverd t.w.v enkele honderden euro's, een deel  werd meteen verspreid over de vaste planten tuin.

 


De meiklokjes zijn laat dit jaar, deze komen van bij bonneke, ik plantte er een deel in onze tuin
die van bij haar kwamen. Benieuwd volgend jaar ... ze staan onder "grootmoeders oorbel"




Proteïne broodje van Foodspring, ik probeer koolhydraten te minderen want daar voel ik me veel beter bij en houdt mijn gewicht op peil (of gaat naar beneden !)

Zaterdag testten we eindelijk "Würst", home delivery, een doos vol ingrediënten waarmee je je eigen "haute dog" kan creëren ! Lekker !!!



Hierin zaten nachos


5 broodjes, 5 worsten, 2 sausjes, 3 toppings en 2 sausjes en 2 spreads en little gem








Getest en goedgekeurd !

Zondag dag 2 van de migraine, pil gepakt, wat geslapen, wat genetflixt. En opeens was mijn neus verstopt en begon hij te lopen : weeral een verkoudheid of acute allergie aanval ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...