maandag 3 mei 2021

walk and talk

 Leuke werkweek achter de rug ! De waardering voor mijn werk en aanwezigheid voelde ik en ook mijn baas zette me in de bloemetjes weliswaar zonder bloemen door Corona (geen personeelsfeest) omdat ik 10 jaar in dienst ben (ondertussen al 11 jaar) en dat resulteert in een hele leuke premie !!!

Vrijdag namiddag ging ik wandelen met een vriendin die ik al even niet meer gezien had, ideaal om op een veilige manier bij te praten. Ik maakte onderweg een foto van een reiger én een plantje met witte bloemen dat ik niet kende

https://www.tuinadvies.be/plantengids/2105/ornithogalum-umbellatum oftewel "gewone volgelmelk/ster van Bethlehem". Hoog tijd dat mijn dropbox geïnstalleerd wordt op deze laptop want blogjes zonder fotokes zijn saai !

Kane bracht voor de tweede week op rij plantjes mee van school die ik via hun webshop had besteld : na het pannenkoekplantje en de magnolia van vorige week was het nu tijd voor 1 dahlia en 9 perkplantjes. foto's volgen ongetwijfeld !

Ook op zondag ging ik wandelen met een vriendin, we spraken af in "Het Vinne" in Zoutleeuw. Wa wandelden helemaal rond het water (bijna 5 km) en tetterden honderduit. De gesprekken waren zo intens dat ik amper oog had voor de flauna en flora ...

Volgende week wordt het verwen/me-time week !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

vj party bomma 80 !

 Maandag wogen we allemaal ineens 100 kilo lichter want Dean zijn labo schrift was terecht !!! Hij kwam vorige week ineens tot besef dat die...