maandag 5 april 2021

osteo

 Maandag ging ik naar de osteopaat, dat was geleden van met mijn schouderblessure in 2017. Maar het heeft weer deugd gedaan, niet tijdens de behandeling zelf maar erna ! Ik mag nog eens terug na de Paasvakantie om het boeltje helemaal los te maken. Kost wel 54 euro voor 45 minuten waar je 10 euro van terugtrekt maar is elke euro waard !

Dinsdag was het zomers weer en begon ik met onkruid uit doen want ik moest niet gaan werken, Corona overmacht... Een dagje genieten dus ! Ik deed een bestelling bij Rituals en kreeg dit kado, zo weet ik meteen hoe de nieuwe lijn ruikt !


kadoke van mijn baas
kikkervisjes meegebracht van klant en in onze vijver gezet


verse kikkerdril, benieuwd hoe dat afloopt !


Eindelijk een deftig dak !
Paasontbijt t.v.v Ziggy's Poezenparadijs




Ontbijt was al geleverd iets over 9 en dik in orde, net als vorig jaar, dit wordt een jaarlijkse traditie !







1 opmerking:

  1. Blij te lezen dat het elke euro waard was, anders is het wel een dure grap.

    BeantwoordenVerwijderen

tuinwerken alom

  bloemetjes in het bos Maandag 40' gewandeld op de loopband. Dinsdag weer goed gewerkt bij de grannies. En telefoon gekregen met de vra...