maandag 29 maart 2021

en weer van datte ...

 Maandag had ik afspraak met een oogarts die ooglidcorrecties uitvoert, ik wou advies omdat ik het gevoel had dat mijn ogen serieus droopy worden... maar zij sprak dat tegen : een operatie is momenteel (nog) niet aan de orde, goed nieuws en al helemaal toen haar advies gratis bleek te zijn !


                                                                Nagel op de kop !


                                          Rosbief, erwtjes en baked potatoes, english food !


                                                        Zonsopgang op woensdag

Dinsdag deed mijn rug zoveel pijn na mijn werkdag dat ik het ergste vreesde maar op woensdag was het beter. Zuiver stress die vanaf mijn nek tot onderaan mijn rug zich vastzet met dank aan Corona... Er werd beslist dat we nog eens in lockdown gaan vanaf 27/3. Kappers e.d. wéér dicht en ik kreeg net nieuwe nagels volgende week, dat wordt weer een uitgroei van 9 weken...

Donderdag avond mega hoofdpijn, druk op mijn oren en weer rugpijn. Ik belde naar de osteo en was superblij dat ik een afspraak kreeg voor a.s. maandag. Een kersenpitkussen én pijnstillers brachten verlichting.

Zaterdag voelde ik me goed, we trokken naar Stocktopus en kochten nieuwe stoelen voor de woonkamer, de huidige zijn 12 jaar oud en hebben hun beste tijd gehad ! Leuk winkelen als er een waardebon van 100 euro voor je klaarligt (compensatie design stoel waar ik doorviel)

1 opmerking:

tuinwerken alom

  bloemetjes in het bos Maandag 40' gewandeld op de loopband. Dinsdag weer goed gewerkt bij de grannies. En telefoon gekregen met de vra...