maandag 12 april 2021

allergie

 


Sneeuw op Paasmaandag, dinsdag én woensdag ! Op dinsdag kreeg ik dit boeketje tulpen van een vriendin !


Op woensdag liet ik bloed trekken om 9u15, iets na 3 staken de resultaten al in de mailbox maar het rapport was niet volledig : de allergie resultaten waren er niet bij. Donderdagavond gebeld naar dokter om resultaten te bespreken. Cholesterol zoals altijd te hoog maar voor de grove middelen is het nog te vroeg (lees cholesterolpillen) maar ik mag wel roderijstgist nemen, een voedingsupplement dat ervoor zorgt dat hij zakt. Meteen een klein doosje bestelt om te kijken of ik ze verdraag. Mijn huismijtallergie is serieus gezakt maar toch heb ik serieuze symptomen....heb nu een neusspray en pillen. Kijken of die werken anders opnieuw bloed trekken en laten testen op andere allergieën want je kan er maar 6 per keer laten testen...

Op woensdag kwam een glazenwasser langs voor een offerte die ik 's avonds al toegemessengered kreeg : geluk dat ik in de zetel lag want het bedrag was belachelijk hoog ; 180 euro en daar nog eens 21% BTW bij en dat voor enkel de vensters aan de buitenkant te poetsen + onze vide langs de binnenkant (is raampartij zo hoog als ons huis en kan enkel gereinigd worden met lange ladder) en als onderhoud daarna aan 130 + BTW... Ik heb ze al laten kuisen aan de helft van die prijs dus stuurde ik een kordaat bericht terug dat we niet konden akkoord gaan met zo'n exuberant bedrag. We kuisten ze zaterdag dan maar zelf, ik deed alle stof weg aan de luxaflex en het plafond/muren en manlief poetste de ramen want daar kon ik net niet aan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

tuinwerken alom

  bloemetjes in het bos Maandag 40' gewandeld op de loopband. Dinsdag weer goed gewerkt bij de grannies. En telefoon gekregen met de vra...