maandag 19 februari 2024

verjaardagsfeestje Kane - deel 1

 Maandag 10u afspraak bij Caroline in Herent voor een pedicure, ze gaf me "wandelwol" mee om mijn bunionette aan mijn linkervoet wat te verlichten. De meeste mensen hebben last van Hallux Valgus aan de binnenkant van hun voeten, ik dus niet ;-)

Dinsdag 5' sneller bij de grannies want krokusverlof en minder traffic on the road, wel ff flippen toen er een verkeerslicht niet werkte (na de afrit Rumst)

Woensdag met Kane naar de tandarts, ik ben goedgekeurd, Kane krijgt in april zijn eerste "vulling"...

Donderdag was ik uitgeput, perte totale, heel mijn bovenlijf deed zeer, elk gewricht voelde ik, een kersenpitkussen kan deugd doen. En als ik nu al eens wist waarom dat ineens allemaal zeer doet ? Precies of ik heb keiveel gewichten versleurd of een stevige gym sessie gedaan... is dees oud(er) worden of is het peri menopausaal gedoe ???

Vrijdag enkel broodjes gehaald bij BonAp want AH leverde aan huis. 's Avonds genoten van Angela Black op Eén.

Zaterdag vierden we Kane's verjaardag met bonneke en bompa en mijn broer met de jaarlijkse  zelfgemaakte pizza (party).



eenvoudigen dessert !

Zondag trokken we zonder Dean naar K. waar we een Quickske deden en een Big Giant teveel kregen, daarna verzamelden we afval bij de grannies !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...