maandag 22 januari 2024

sneeuw !!!!

 Op maandag reed ik met bonneke naar de kringwinkel, ze had een tas, ondertas en dessertbord nodig voor  een bloemschik event. Het sneeuwde geregeld.

Dinsdag ochtend was er vlakbij een straat die er spiegelglad bij lag, daar was de strooiwagen duidelijk niet gepasseerd ! Gelukkig was de rest van het traject naar K. in orde.

Op woensdag begon het te sneeuwen rond 10 over 11 en stopte het pas na 19u. Een goeie 10 cm lag er !

Gelukkig had ik mijn voorruit sneeuwvrij gemaakt en er een dekentje over gesmeten, ik moest zelfs mijn koplampen sneeuwvrij maken donderdag ochtend! De weg lag er slecht bij en het laatste stuk tot bij mijn klant komen er nooit strooiwagens dus was ik blij met mijn all seasons banden !!!

Op vrijdag was het tijd voor mijn 3 jaarlijks uitstrijkje, I got it over and done with, binnen een week volgt de uitslag.

Zaterdag deed ik met Dean een grote wandeling grotendeels door de sneeuw, zalig zo'n dikke 10 km.

met muts, dikke frak én snowboots !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...