maandag 15 januari 2024

back to work

Dit komt men tegen langs Tildonkse wegen ...

 Maandag lekker gesnoezeld in de zetel toen Kane naar school vertrokken was, wat Netflix gekeken. De eerste sneeuw van het jaar is gevallen, net nu de Kerstvakantie achter de rug is duh...

Dinsdag terug aan het werk na 3 weken lekker luieren, ik vloog er in ! Ook op woensdag was het leuk werken en ik zag eindelijk de poezen terug !

Donderdag deed ik 23.700 stappen ! En zo is de eerste werkweek van 2024 een feit !

Vrijdag ging ik wandelen met vriendin R. in mijn regenfrakske want het vroor niet meer ! De foto hierboven is toen genomen, heb het doorgegeven aan iemand die hier wel weg mee weet !

Het weekend verliep rustig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...