maandag 8 januari 2024

migraine

 Op 1 januari sliepen we allemaal uit tot de middag want het was laat geworden. Er gebeurde niet veel, 's avonds aten we vleesjes op onze nieuwe bakplaat, meter C. kwam niet want ze voelde haar niet lekker.

Dinsdag regende het de ganse dag, er verdween al één en ander richting kelder wat Kerst betreft.

Woensdag bleek mijn auto dood, ni moeilijk stond al te lang stil. Meter C. kwam langs zonder haar boys en bracht hotdogs mee. Het werd een leuk en boeiend gesprek ! Eerder op de dag viel het trapje uit de berging op mijn hoofd : bult en blauwe plek !

Donderdag deed ik Kerstkoopjes bij Botanica en online bij Cocoozy en begon ik de foto's van 2023 in te plakken.

Vrijdag werkte ik ons fotoalbum 2023 af en kreeg (ahum 51 euro) ik nieuwe nageltjes bij Gwendy, zwarte tips met een glitterstreepje erboven.

Zaterdag vierden we bonneke's 77ste bij ons thuis met Chinees buffet, dame blanche én zwarte woud taart (die was ni lekker)

Zondag weer migraine, dat is 4 dagen op 7, is ni zo'n goed begin van het jaar ...


De nieuwe bakplaat werd uitvoerig getest !

Nog meer naar de kelder gebracht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...