maandag 27 november 2023

verjaardags lunch op Black Friday

 Maandag weer geregeld regen. Ik reed met bonneke naar den Action, Zeeman en KV en onze keuken vensterbank kreeg een laagje sneeuw en een hele resum rode theelichten, enkele rendieren en kerstbomen. Deel 1 klaar ! Verder haalde ik nog een hoop kerstspullen uit de kelder.

Dinsdag vlak na de middag belde de garage : auto klaar én ze waren ermee naar de keuring geweest en groen ! Nu bang afwachten op de factuur. Ik reed door naar KV waar ik voor 36 euro kleingeld inruilde voor briefjes. Ik werkte naarstig verder aan de kerstversiering !

Woensdag lag er bij mijn klant een verjaardagskaartje klaar met daarin 40 euro ! Nice !!! De 3u vlogen om. En toen was ons huis helemaal kerstproof, de vensterbank aan de straat ligt vol sneeuw en er staan kerstbomen en rendieren, nu nog enkel nieuwe lichtjes kopen en de kerstboom aan de voordeur versieren en dan is het helemaal klaar !


Dit staat boven op het kratje van bovenstaande foto

venster straatkant voorlopig nog zonder verlichting

Vrijdag reed ik met vriendin R. naar Zaventem waar we de Jysk, Leenbakken, Kwantum én Brico binnen gingen, weinig kerstsfeer maar bij die laatste kocht ik een setje Moose in koud wit mét 25% Black Friday korting. Daarna ging het verder naar Everberg naar Stonemanor waar ze me trakteerde op lunch  : een Caesar salad voor mij, een BLT sandwich (dat een bagel was) voor haar.

3 grote stukken kip en genoeg dressing !

met een koolslaatje erbij

Daarna kocht ik een voorraadje Sint snoep zoals elk jaar, dat is de Christmas candy. Ondertussen zijn alle Kerst kadokes aangekomen en moeten ze enkel nog ingepakt worden, da's een werkje voor manlief.

Zaterdag deed ik mijn verjaardags korting op bij Horta en kochten we nieuwe lichtjes voor aan de straatkant. Ik versierde de kerstboom aan de voordeur. Na de middag reed ik met bonneke naar Villa Fleuri, Potvolbloemme en FlowerPowerbyMarlis. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

graffiti !

 Op maandag eindelijk een kleine wandeling gemaakt vlakbij om Pokémon te spelen. Ik ben gestopt met de pillen want ze verdikken me en mijn t...