maandag 13 november 2023

boekenruilkast gelanceerd !!!

 Maandag besloot ik een kleine wandeling te maken "rond den blok" aan een rustig tempo want de fysiek is nog niet je dat .... Ik trok de kelder in om alles klaar te maken voor verkoop a.s. vrijdag. En ik maakte iets als dit 

dit is het voorbeeld op Pinterest
Dinsdag had ik om 10u afspraak bij de pedicure, ik kreeg weer een super de luxe behandeling aan beide voetjes gedurende een uur ! Ik maakte meteen online afspraak voor volgende maand voor een gezichtsbehandeling waarin de wenkbrauwen bijgewerkt worden. Ik haalde alles uit de kelder naar boven. 
Donderdag ochtend brak die virale infektie helemaal los onder de vorm van niezen en snuiten en dat net op mijn drukste werkdag ! Het zorgde er wel voor dat ik eindelijk meer energie had !
Vrijdag was het zover : bonneke en ik stonden op de snuisterijmarkt in Haacht in LDC De Klapper. We hadden er geen van beide een goed oog op maar het viel reuzemee, er kwam volk en we verkochten beiden goed : ik scoorde 72.5 euro !



Zaterdag was het eindelijk zover : mijn boekenruilkast kreeg eindelijk zijn plekje buiten ! Met sticker op en gevuld met 60 boeken. De reclame campagne ging van start op FB, fora en ik melde ze aan op de boekenruilkast website, ik kreeg direct een hoop positieve noten ! Afwachten wanneer de eerste boeken effectief zullen verdwijnen... Het gaat goed met mijn energiepeil, enkel nog hoesten en snuiten...





Zondag deed ik mee met een proefles boksen van 11u45 tot 12u15, ik vond er al snel geen bal aan ... maar dat veranderde helemaal tijdens de proefles Tai Chi van 12u20 tot 12u50. I am hooked, ik hou van de bewegingen en de filosofie die erachter zit. We schrijven ons allebei in, ik had een klantje meegenomen !

Na de lunch kreeg mijn auto een poetsbeurt aan de binnenkant én kuiste ik de benedenverdieping. En daarna ging ik wandelen/Pokémonnen met Dean, goed voor meer dan 5 km. Genoeg beweging voor 1 dag ! Christmas is starting to creep into the house ...


weer een level up !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...