maandag 17 april 2023

bromfiets !

 Op Paasmaandag kochten we -achter Kane's rug om- een Beta bromfiets, tweedehands in Bmb. We gingen eerst kijken, betaalden hem en keerden dan terug huiswaarts omdat ik hem op een veilige manier naar huis wou brengen én zonder risico's. Dat gebeurden in een camionette van één van Kane's klanten Hij was op maandag en dinsdag bezig bij een nieuwe klant (coniferen en taxus snoeien)

Op dinsdag was ik lekker thuis, een dagje niksen ! Woensdag klant was weg en we waren overeen gekomen dat ik ging wisselen met donderdag, dus op woensdag hun huis gepoetst en donderdag de was gedaan zodat ik op donderdag meer dan een dik uur vroeger gedaan had dan normaal.

Op vrijdag haalde Kane zijn theoretisch examen voor zijn rijbewijs niet, hij had de vragen veel te snel beantwoord en faalde dus. In mei volgt een tweede poging.


Stageco testte afgelopen week het Metallica podium voor hun komende Europese tournee

Zaterdag pikten we onze Lierse vrienden op want de bomma werd 79 en we hadden 2 tuinsetjes gekocht die we dankzij het schitterende weer meteen konden uittesten ! Het werd een zalige namiddag ! Op zondag was het weer helemaal omgeslagen en begon de dag nat en donker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...