maandag 24 april 2023

bloembollen : check !

 Dinsdag back to the grannies waar het hoe langer, hoe leuker wordt !

Woensdag eindelijk begonnen met de eerste lading bloembollen te planten en dat voelde ik natuurlijk op donderdag en dat in combo met de 2 huizen zorgde voor een stappen totaal van over de 20.000

Vrijdag ging ik wandelen met C., in totaal een dikke 8 km o.a. langs Haachts broek, we deden een andere tour omdat het heel modderig was en 2 wandelaars die we tegenkwamen ons verwittigden dat zij hadden moeten "zwemmen" ! Lunchen deden we in de Huiskamer, een dagschotel voor 12.5 euro (het was aspergesoep gevolgd door frietjes met volle vent)

Zaterdag voormiddag reden we op en af naar K. om wat bloembollen in de grond te stoempen, ik had een hele resem Gladiolen over. Na de middag deed ik verder thuis en gingen de freesia's en meisjesogen in de grond.

Op zondag volgde dan eindelijk de rest : dahlia's en oxalis en de bloembollen en zakjes bloemenzaad, laat nu alles maar groeien zodat het een waar buffet wordt voor vlinders en bijen want daar doen we het ook voor !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ontstekingsremmers

 Op maandag ochtend naar de dokter, ik had alles wat ik nodig had en moest vragen op een briefje geschreven ;-) Een extra doos allergiepille...