maandag 3 april 2023

 Maandag een wandelsessie op de loopband en besloten om helemaal te stoppen met snoepen want ik voel mezelf weer "uitdijen" en zou toch graag strakker staan tegen de holidays ! Alhoewel ik 11 kilo minder weeg dan vorig jaar is er nog altijd verbetering mogelijk !

Dinsdag gewandeld met vriendin R. Ondertussen al 40 dagen onafgebroken Zweeds aan het leren !

Woensdag kwam Kane zijn DW3 rapport online en dat was keigoed en vooral de laatste 2 lijnen maakten ons trots !!!





Gek weer dezer dagen : wat zon, wat regen, wat hagel en veel wind.

Kane had wat last van buikpijn en diarree (manlief had prijs begin van de week)  Immodium to the rescue. Mijn lijf gedroeg zich deze week ! De kiné heeft me dan ook geen pijn gedaan afgelopen donderdag.

Vrijdag weer naar Delhaize in Keerbergen want die idioten in Haacht staken nog steeds op vrijdag en zaterdag. Totaal geen begrip voor ...

Kane had de tijd van zijn leven tijdens het weekend want grote werken bij een klant van me mét een graafmachine !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

feestdag op de leukste werkdag van de week...

 Maandag papieren binnen brengen bij bazin en tanken. Oordoppen tegen snurken bij de apotheek en 3 glazen objecten die ik met Kerst kan vull...